לייעוץ והזמנות חייגו 072-257-50-88

אוהלי אבלים להשכרה

תוכן עניינים

על פי המסורת היהודית נהוג לאחר מותו של אדם לשבת שבעה כחלק ממנהגי האבלות. במהלך השבעה באים לבקר את המשפחה האבלה אנשים רבים הרוצים להשתתף בצערם ולנחם אותם ברגעים הקשים ביותר. יחד עם זאת, אירוח של עשרות אנשים במקביל ולמשך זמן רב עשוי להיות מצב בעייתי בבתים בהם אין מספיק מקום לכולם או שרוצים לשמור בהם על שקט לטובת כלל הבניין. על מנת לפתור בעיה זו רבים בוחרים באופציה של השכרת אוהלי אבלים. אוהלי אבלים להשכרה יכולים לאכלס עשרות אנשים ולהעניק לכם נוחות כמו בבית. את האוהלים ניתן להשכיר בהתראה קצרה מחברות מקצועיות כמו שריקי אשר עובדיה המיומנים יגיעו להקים את האוהל במהירות ולבסוף גם לאסוף אותו בחזרה.

למה לבחור באוהלי אבלים להשכרה

כאמור, אוהלי אבלים הם פתרון מצוין לקיום שבעה נוחה ומרווחת. מעבר לכך, ישנם מספר יתרונות נוספים שהופכים את אופציה זו למשתלמת וכדאית במיוחד. ראשית, נהוג לקיים את השבעה בבית האבלים על מנת שיוכלו לארגן אותה בקלות ולהימנע מנסיעות. הצבת אוהל בקרבת הבית עוזרת לשמור עליו מאורגן וכן מאפשרת לנצל את השירותים יחד עם תשתיות המים והחשמל. שנית, מדובר באופציה זולה שגם חוסכת טרחה והשקעה. אוהלי אבלים להשכרה מוקמים במהירות ובהם ניתן להציב שולחנות וכסאות פלסטיק רבים. אין כל צורך בלסדר את הבית ולמצוא מקומות ישיבה ואין צורך לדאוג לניקיון על בסיס יום יומי. כמו כן, בהשכרת אוהל אבלים אתם מקבלים גם מקום גדול ומסודר לקיומן של תפילות ואף ארוחות מסודרות.

השכרת אוהלי אבלים וציוד נלווה

כיוון שאוהלי אבלים ממוקמים לרוב בחצרות ומתחמים פתוחים, הם עשויים להיות מושפעים ממזג האוויר. על מנת שלא לסבול מקור או חום, ניתן לשים באוהלים שלל פתרונות מיזוג אוויר כמו תנורי חימום ומזגנים. מעבר לכך, האוהלים מהווים גם מקום אירוח ולכן צריך לדאוג שניתן יהיה להגיש שם אוכל ושתייה. לשם כך ניתן להשכיר ציוד מקיף הכולל שולחנות וכסאות וכן פלטות חימום ומקררים. בשריקי נשמח להציע לכם אוהלי אבלים להשכרה במחירים משתלמים במיוחד וכן כל ציוד נוסף הדרוש לאירוח נוח ויעיל. לפרטים נוספים על השכרת אוהל אבלים וקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר כאן דרך האתר.

תוכן עניינים

תפריט נגישות