לייעוץ והזמנות חייגו 072-257-50-88

השכרת תנור חימום לאוכל

תוכן עניינים

כאשר יש צורך לארגן אירוע גדול הכולל הגשת מזון למספר רב של אורחים, בדרך כלל אין ברירה אלא להסתמך על ציוד חימום מתאים בקנה מידה גדול. ארגון האירוע והכנת המתכונים השונים לקראתו מצריכים לרוב שימוש בתנורי חימום איכותיים ויעילים שמסוגלים לעמוד בעומס העבודה ולספק תפוקה גבוהה. במקרים רבים, רכישת ציוד חימום מתאים עבור אירוע אחד או שניים אינה כדאית כלכלית.

על כן, בשנים האחרונות צברה תעשיית השכרת ציוד לחימום אוכל. חברות רבות מציעות שירותי השכרת תנורי חימום מסוגים שונים, המסוגלים לעמוד בכל הדרישות הקשורות לחימום מזון באירועים גדולים.

השכרת תנור חימום לאוכל מסוגים שונים

אף אורח שמגיע לאירוע, לא אוהב להגיע רעב ולאכול אוכל קר על גבול הפושר.

חברת שריקי – השכרת ציוד לאירועים מציעה לכם לחסוך מראש את כאב הראש בנוגע לחימום האוכל או לאכזבת האורחים ומציעה שירותי השכרת ציוד לחימום אוכל.

אצלנו תוכלו למצוא חימום למים על ידי מיחם או שמירת אוכל חם על ידי השכרת תנור חימום לאוכל, פלטת חימום או השפינג דיש הידוע.

יתרונות להשכרת תנור חימום לאוכל

תחזוקה קלה וניקיון מהיר

אחת הסיבות להשכרת תנורי חימום היא הקלות בתחזוקה והניקיון. התנורים מושכרים נקיים ומוכנים לשימוש, דבר שמקל על הלקוח. לאחר סיום האירוע, ניתן לנקות את התנור בקלות בעזרת מטלית וחומרי ניקוי בסיסיים. זהו יתרון גדול בהשוואה לרכישת תנור חדש שדורש השקעה רבה יותר בתחזוקה.

מחירים נוחים ותקציב מוגדר מראש

אחד היתרונות המשמעותיים בהשכרת תנור לאירועים, הוא היכולת לתכנן תקציב מראש עם מידע על העלות הקבועה. בניגוד לרכישה, המחירים להשכרה הם בדרך כלל נמוכים יותר, וניתן לדעת מראש את הסכום הכולל שיש לשלם. ידיעה זו מקלה רבות על הארגון והתכנון הכספיים של האירוע. בנוסף, אין צורך להשקיע ברכישת ציוד שיהיה מיותר לאחר האירוע.

שירות מהיר ומקצועי עם חברת שריקי – השכרת ציוד לאירועים

חברתנו מספקות שירות איכותי הכולל הבאה והחזרה של הציוד, הדרכה בשימוש הציוד אם נדרש. הצוות המקצועי מבצע בדיקות תקופתיות ודואג שהציוד יהיה במצב תקין ובטוח לשימוש.

אם אתם מחפשים השכרת תנור חימום לאוכל, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם ייעוץ מקיף על כול האפשרויות הקיימות ולהתאים לכם את התנור שיעשה את האורחים שמחים ושבעים.

תוכן עניינים

תפריט נגישות