לייעוץ והזמנות חייגו 072-257-50-88

השכרת שולחנות בר לאירועים

תוכן עניינים

כשרוצים לארגן אירוע מושקע ישנם עשרות אלמנטים שצריך לתכנן. אחד האלמנטים המרכזיים שבהם הוא סידור הישיבה. על המארגנים לבדוק כמה אנשים מתכוונים להגיע לאירוע ולמצוא סידור ישיבה שיוכל להכיל את כולם בצורה נוחה ובהתאם לשטח הקיים במתחם האירוע. מעבר לקביעת מיקום השולחנות והכיסאות, ומי ישב בכל אחד מהם, יש תחילה לקבוע באילו שולחנות להשתמש. בימינו מארגני אירועים רבים כבר הבינו שגם באירועים גדולים מעטים המצבים בהם כל השולחנות מלאים באנשים שכן בכל רגע נתון הם מסתובבים, רוקדים ומדברים זה עם זה ואף אוכלים לצד עמדות המזון ובלי קשר לסידור הישיבה. בהתאם, אחד האופציות הפופולריות ביותר כיום היא השכרת שולחנות בר לאירועים. שולחנות אלו תופסים פחות מקום ויוצרים אווירה צעירה ומודרנית.

מדוע לבחור בהשכרת שולחנות בר לאירועים

כאמור, שולחנות בר הם אופציה כדאית לאירועים מודרניים הרוצים לנצל היטב את מתחם האירוע. מעבר לכך, השכרת שולחנות בר לאירועים חוסכת ממכם את הצורך בלקנות ריהוט יקר שככל הנראה לא תעשו בו שימוש יום יומי וכן חברת השכרת השולחנות תדאג עבורכם להובלת השולחנות, פריקתם ואיסופם ממקום האירוע. חברה מקצועית כמו שריקי תוכל לספק מגוון גדול של דגמי שולחנות ככה שתוכלו למצוא את האחד המושלם לאירוע שלכם ולבחור גם כסאות וציוד משלים. באופן זה השכרת שולחנות לאירועים הופכת לדרך המשתלמת ביותר לתכנון אירוע ביעילות ומבלי להוציא סכומי כסף עצומים על קניית ציוד ותחזוקתו.

אופציות השכרת שולחנות לאירועים

אם נבחן את שולחנות הבר נראה כי ישנם שני עיצובים עיקריים המתאימים לסוגי אירועים שונים. הראשון שבהם הוא שולחנות בר קטנים המגיעים בצורת ריבוע או עיגול. לצד שולחנות אלו ניתן להציב מספר כסאות בודדים והם מתאימים לאירועים בהם רוצים לפזר את השולחנות ברחבי המתחם או כשרוצים להכניס כמה שיותר שולחנות. הסוג השני הוא שולחנות הבר הארוכים. שולחנות אלו יכולים לשמש לארוחות ולישיבה ממושכת יחד עם מספר גדול של אנשים. מעבר לשולחנות בר ישנם גם שולחנות עגולים ומלבניים קלאסיים הנפוצים באולמות וגני אירועים שגם אותם ניתן להשכיר לאירוע שלכם. בשריקי תוכלו למצוא את כל סוגי השולחנות הקיימים וכן כסאות וציוד נלווה מתאים. לפרטים נוספים על השכרת שולחנות בר לאירועים ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר עוד היום.

תוכן עניינים

תפריט נגישות