לייעוץ והזמנות חייגו 072-257-50-88

השכרת שולחנות משחק ליום הולדת

תוכן עניינים

אם רוצים לארגן יום הולדת מוצלח לילדים הדבר הכי חשוב שצריך לדאוג לו הוא דרך מהנה להעסיק אותם. בסופו של כל יום הולדת הילדים בסוף תמיד יזכרו את החוויה ולא אילו ממתקים ועוגה הוגשו. בהתאם הורים פונים לשלל אמצעים לבידור הילדים כמו קוסמים וליצנים או לחלופין לוקחים אותם ליום כיף במקומות בילוי כמו באולינג, קולנוע וכדומה. יחד עם זאת, תמיד מגיע הגיל בו לילדים אין עניין במפעילי יום הולדת והם רוצים להיות יותר חופשיים ופשוט להנות יחד עם החברים. מעבר לכך, ימי כיף מחוץ לבית עשויים להיות יקרים ביותר כאשר צריך לשלם על כל אחד מהילדים המוזמנים. פתרון אידאלי למצב בו מצד אחד הילדים רוצים יום הולדת עצמאי ומצד שני אתם לא מעוניינים לשבור קופות חיסכון הוא השכרת שולחנות משחק ליום הולדת. בעזרת שולחנות משחק יכולים הילדים להעביר שעות רבות במשחקים שלא זמינים עבורם בשגרה וההורים ייהנו מארגון יום הולדת פשוט ומשתלם.

השכרת שולחנות משחק ליום הולדת מושלם

שולחנות משחק כמו הוקי אוויר וביליארד הם משחקים מרגשים שאין לכל ילד בבית. אלו משחקים שהילדים רצים אליהם ישירות ברגע שהם רואים אותם במשחקיות ומתנ”סים והם אף לא רוצים להפסיק לשחק בהם. השכרת שולחנות משחק ליום הולדת דרך חברת שריקי מאפשרת לכם להזמין מספר סוגי שולחנות משחק כמו פינג פונג וכדורסל וליצור מתחם משחקים בחצר הבית במחיר מצחיק. קנייה של שולחן משחק בודד יכולה להגיע גם לאלפי שקלים בעוד שהשכרתם של מספר שולחנות עולה כמה מאות שקלים בלבד. הבעיה היחידה שתיווצר מלבחור באופציה זו ליום ההולדת של הילדים שלכם היא לשכנע את החברים שלהם ללכת הביתה.

השכרת שולחנות משחק לאירוע משפחתי

ימי הולדת הם לא האירוע היחיד אליו מוזמנים ילדים אך לא כל אירוע מתוכנן על מנת להעסיק אותם כדי לאפשר למבוגרים קצת זמן חופשי. השכרת שולחנות משחק לאירוע מאפשרת לכם ליצור פינה ייעודית לילדים בה הם יוכלו לבלות למשך שעות בזמן שאתם תהיו פנויים לדבר עם קרובי משפחה, לרקוד ולהנות בעצמכם. בשריקי אנו מציעים שירות השכרת שולחנות משחק ליום הולדת ואירועים בעסקה המשתלמת ביותר שתמצאו. למידע נוסף והזמנות ניתן לפנות אלינו כאן דרך האתר.

תוכן עניינים

תפריט נגישות